لیست اختراعات محمود محمودي كياسري
روش تركيب سوز گاز و بنزين براي فرآيند احتراق كامل سوخت و هوا طراحي شده و چون در مكانيزم قبلي طئري پيچ گاز را تنظيم كردند كه بتوان از گاز استفاده نمود تا ماشين در سربالايي قدرت لازم را داشته باشد كه اين عمل باعث افزايش مصرف سوخت بين 10 الي 20 درصد مي شود لذا براي حل مشكل ما مصرف سوخت گاز را طوري تنظيم مي كنيم كه مصرف گاز جهت فعال نگه داشتن خودرو استفاده شود در صورتي كه ماشين گشتاور بيشتري نياز داشته باشد توسط فرمان الكترونيكي كه واسط بين ECU و انژكتور مي باشد فرمان ECU را گرفته و مقدار زمان پاشش را ECU مي دهد را مقداري كه براي مصرف گاز مي باشد كم كرده و مقدار پاشش اضافي را به انژكتور داده تا جبران گشتاور خودرو گردد در اين روش از پاشش اضافي انژكتور هم مي كاهد تا نسبت به تركيب هوا و سوخت به هم نريزد مثلا چنانچه ماشين در حالت فعال يا بنزين مقدار پاشش آن 2.5ms باشد انژكتور ها پاشش نخواهد داشت چنانچه ECU پاشش بيشتر از 2.5 ms فرمان داده شود مدار الكترونيكي فرمان بيشتر از 2.5 ms را گرفته از 2.5 ms كم كرده و ما بقي را به انژكتور ها مي دهد چون بيشتر آلايندگي هوا توسط خودروهايي كه به علت احتراق ناقص سوخت و هوا مي باشد در حالتي كه ورودي هوا مقداري ثابت مي باشد با تزريق سوخت اضافي به سيلندرها باعث احتراق ناقص سوخت و هوا مي شويم و اين سبب آلايندگي و توليد گاز هاي سمي و خطرناك مي شود در روش تركيب سوز گاز و بنزين نسبت تركيب سوخت و هوا طوري است كه احتراق كامل در سيلندر انجام مي شود و مشابه پاشش چند نقطه كار مي كند
موارد یافت شده: 1